Zasady korzystania z VIDEO- KONSULTACJI

Warunkiem korzystania z internetowych porad medycznych  w formie: VIDEO-KONSULTACJI  jest zapoznanie się i zaakceptowanie treści umowy dotyczącej udzielania internetowych porad medycznych za pośrednictwem serwisu e-endokrynolog.pl

Jeżeli nie zgadzasz się ze wszystkimi postanowieniami umowy nie korzystaj z internetowych porad medycznych udostępnionych w serwisie e-endokrynolog.pl

Aby skorzystać z internetowych porad medycznych VIDEO-KONSULTACJI należy:

  1. Zapoznać się i zaakceptować umowę dotyczącą udzielania internetowych porad medycznych za pośrednictwem serwisu e-endokrynolog.pl.
  2. Dokonać opłaty 200,00 zł brutto za pośrednictwem przycisku “zapłać online” zamieszczonego w Formularzu rejestracyjnym oraz poniżej zgodnie z cennikiem zamieszczonym w serwisie e-endokrynolog.pl **

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24.pl.
*** porada jest JEDNORAZOWA (tzn. jedna opłata – jedna porada).

 dotpay

Istnieje również możliwość wniesienia opłaty przelewem tradycyjnym na:

Konto bankowe: 28 2490 0005 0000 4530 8872 5381

Dane do przelewu: Gawryś i Wspólnicy Sp. z.o.o. ul. Trzmielowicka 7-9 Wrocław 54-002

i załączenie do Formularza rejestracyjnego pliku : potwierdzenia dokonanej płatności.

  1. Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty należy wypełnić wszystkie pola formularza podając w szczególności:
    • Imię i nazwisko
    • Adres e-mail
    • Nr telefonu kontaktowego
    • Potwierdzenie płatności :
      • numer transakcji Przelewy24* (potwierdzenie wykonania transakcji otrzymują Państwo na podany adres email)
      • lub załącznik w postaci potwierdzenia płatności przelewem tradycyjnym
    • szczegółowy opis problemu medycznego
    • badania dodatkowe – załączone poniżej opisu problemu medycznego.
  2. Następnie należy wysłać wypełniony formularz wciskając przycisk “wyślij”.
  3. Termin ( data ,godzina) planowanej Video-konsultacji wraz z linkiem do niej  zostanie przesłany  na podany w formularzu adres e-mail maksymalnie w czasie 72 godzin.
  4. W wyznaczonym terminie należy (przy pomocy sprzętu komputerowego- optymalnie na 5 min przed wyznaczoną godziną) kliknąć na wysłany przez rejestrację link i oczekiwać na aktywację konsultacji przez lekarza.
  5. Video-konsultacja odbywa się przy pomocy Hangout Meet https://meet.google.com/
  6. Po odbytej Videokonsultacji lekarz wysyła do Państwa podsumowującą kartę z konsultacji na podany adres e-mail z systemu elektronicznej dokumentacji medycznej poprzez e-mail: system@proassist.pl ( konsultacja zostanie załączona w pliku- EDM.pdf )

Za wykonane porady medyczne i pobrane opłaty serwis wystawia, na podstawie podanych uprzednio przez pacjenta danych rachunki. Oryginał rachunku przesyłany jest do Pacjenta na wskazany w treści korespondencji adres e-email.

* !!! Ważne !!! Aby otrzymać rachunek za uzyskaną poradę medyczną w treści zapytania należy to wyraźnie zaznaczyć i podać dokładne dane do rachunku.